måndag 27 oktober 2008

Askar



Det har varit ett bedrövligt väder både i går och idag och det har blivit lite pysslat igen. Jag hittade en skiss som man skulle göra något efter. Jag har i mitt ett åriga scrapparliv aldrig gjort något efter en skiss. Jag vet inte hur noga det är att följa dom precis heller. Jag fick i alla fall ihop två stycken som jag tog mod till mig och skickade in. Det är som Gertrud säger, man har inget att förlora. Några tändsticksaskar har jag gjort med. Roligt att göra tycker jag och bra att ha att ge bort som en liten gåva.

2 kommentarer:

Gertrud sa...

Vilka fina tändsticksaskar du har gjort. En superbra present. Nu skickar du väl in kortet till skisstävlingen? Kram Gertrud

SusanneSj sa...

Vad mysiga askar du skapat.

Klart du ska skicka till tävling, du gör jättemycket fint.

Trevlig kväll!
Kram