torsdag 25 september 2008

Torsdag


Jag har gjort ett kort till min kära brevvän,Anita. I början av nästa månad har vi växlat brev i 18 år. En lång tid. Hon har blivit en mycket kär vän till mig och jag vill glädja henne med detta kort.
Den söta ängelflickan är från Magnolia och den lilla biljetten har jag fått av Susanne.

Nu har dimman lättat här och vi har en strålande vacker dag. Fint med alla färger som riktigt sprakar när solen skiner. Hoppas att detta fina väder varar över helgen. Åker till Öland tidigt i morgon. Det är skördefest där och mycket folk brukar det vara.Blir säkert en trevlig helg. Önskar alla läsare detsamma, en trevlig helg!

2 kommentarer:

SusanneSj sa...

Det här kortet var verkligen helt underbart.

/Susanne

Erica sa...

Vilket underbart kort. Denna stämpel kan mangöra hur många kort som helst av.
//Erica