söndag 20 juli 2008

Så var man hemma igen




efter semesterresan till Skåne. Regnigt och blåsigt, så vädret var inte mycket att hurra över. Var i alla fall perfekt för lite shopping. Har besökt både Scraproom, Storyhouse och Panduro. Så lite nya saker till pyssel har det blivit. Svårt låta bli handla när man får se så mycket fint. Synd att kassan är begränsad bara.


Några kort har jag gjort sedan jag kom hem. Pysselsugen till max.
På det rosa kortet har jag använt punchinella för första gången i mitt liv. Köpte en bit när jag var på mässan i Halmstad. Flickan kommer från hÄnglar och pappret köpte jag i en bokhandel i Hälsingborg, märke okänt. Den vackra blomman är utav Belle Fleur 695 Prima Marketing.



1 kommentar:

Andrea sa...

Now Lena is back - smile!
Wonderful cards you make!
Many Greetings
Andrea